راهنمای نصب آفیس اورجینال مایکروسافت روی کامپیوتر

با نصب نسخه اورجینال و قانونی آفیس بر روی کامپیوتر می‌توانید از مزیت های زیادی بهره‌مند شوید و با مشکلاتی همچون درست باز نشدن فایل های ورد، اکسل و غیره مقابله کنید. اما چطور آفیس اورجینال مایکروسافت را نصب نماییم؟

با سرویس آی آر مایکروسافت استور امکان نصب و استفاده از نسخه اورجینال آفیس به ساده ترین شکل میسر می‌شود. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم.

مزیت های آفیس اورجینال | Microsoft Office

یکی از ضروری ترین نرم افزارهایی که باید روی هر کامپیوتری نصب شود نرم افزار آفیس (Microsoft Office) است. با نصب این برنامه امکان ایجاد، باز کردن و ویرایش فایل های اکسل (Excel)، ورد (Word)، پاورپوینت (PowerPoint) و غیره را خواهید داشت. آفیس هم درست مثل ویندوز مایکروسافت به صورت رایگان عرضه نشده و برای فعالسازی قانونی آن حتما باید از لایسنس استفاده شود.

بنابراین اگر قصد نصب آفیس را داشته باشید دو حالت و شرایط پیش رویتان قرار می‌گیرد. حالت و شرایط اول این است که نسخه کرک این نرم افزار را نصب کنید و حالت دوم این است که نسخه اورجینال و اصلی آن را نصب نمایید. همانطور که نصب ویندوز کرک روی کامپیوتر مشکلات زیادی همچون کاهش امنیت سیستم، کند شدن تدریجی، عدم امکان آپدیت، بالا بردن احتمال ویروسی شدن و غیره را دارد، نصب آفیس کرک و غیر قانونی هم می‌تواند همین مشکلات را در پی داشته باشد.

بنابراین اگر به کیفیت عملکرد کامپیوتر اهمیت می‌دهید و می‌خواهید امنیت اطلاعات نرم افزار آفیس تضمین شود باید از نسخه اورجینال این برنامه استفاده کنید. مهمترین مزیت های آفیس اورجینال را می‌توان در تضمین امنیت اطلاعات و فایل های ایجاد و ذخیره شده، آپدیت دائمی و خودکار از سرور مایکروسافت، عملکرد سریع و بدون باگ، ارائه سریع جدیدترین قابلیت ها و هماهنگی عالی با ویندوز خلاصه کرد. اما چطور قادر به نصب آفیس اورجینال مایکروسافت خواهیم بود؟

نصب آفیس اورجینال مایکروسافت

برای اینکه از تمام مزیت های آفیس اورجینال بهره‌مند شوید و بتوانید آن را روی کامپیوترتان نصب کنید، می‌توانید از سرویس آی آر مایکروسافت استور کمک بگیرید. این فروشگاه با ارزان ترین قیمت ها امکان خرید آفیس اورجینال و دیگر محصولات مایکروسافت همچون ویندوز را میسر کرده است. شما عزیزان می‌توانید به صفحه فروش لایسنس آفیس 2021 یا لایسنس آفیس 2019 در آی آر مایکروسافت استور این محصول را سفارش دهید.

امکان سفارش آفیس در دو حالت "لایسنس دیجیتال" و "پک فیزیکی" قابل انجام است. در صورتی که سفارش خودتان را در قالب پک فیزیکی به ثبت برسانید، یک پک فیزیکی شامل دی وی دی یا فلش مموری (بنا به انتخاب شما) به منظور نصب آفیس به همراه یک لایسنس اورجینال که درون پک قرار دارد به آدرس پستی شما ارسال خواهد شد تا بتوانید به راحتی آفیس را از روی پک نصب کرده و با لایسنس فعال کنید. در صورتی هم که آفیس مد نظرتان را در قابل "لایسنس دیجیتال" سفارش دهید، لینک دانلود جدیدترین ورژن این برنامه از سرور مایکروسافت به همراه لایسنس و راهنمای فعالسازی برایتان ایمیل می‌شود.

ضمنا شما عزیزان با کد تخفیف pishgamfanavari5gift می‌توانید تمام محصولات آی آر مایکروسافت استور را با 5 درصد تخفیف اختصاصی سفارش دهید. این کد تخفیف هیچ محدودیتی از نظر حداکثر مقدار مبلغ ندارد و می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده به عمل آورید. در صورتی که آفیس اورجینال را در قالب پک فیزیکی سفارش دهید دیگ نیازی به درگیر شدن با مراحل دانلود فایل نصبی این برنامه نخواهید شد و پروسه نصب آفیس اورجینال مایکروسافت خیلی ساده تر می‌شود، اما اگر مشکلی با دانلود ندارید و می‌خواهید هرچه سریعتر آفیس را روی سیستم نصب کنید، بهتر است آن را به صورت لایسنس دیجیتال سفارش دهید.

اصالت و گارانتی لایسنس ها

آی آر مایکروسافت استور اصالت و اعتبار تمام لایسنس هایی که عرضه کرده را تضمین می‌کند. یعنی تمام لایسنس هایی که از این فروشگاه سفارش می‌دهید مادام‌العمر دارای گارانتی اصالت و اورجینال بودن هستند. شما حتی می‌توانید بعد از فعالسازی آفیس یا ویندوز با لایسنس های تهیه شده از این شرکت، اعتبار لایسنس و فعال بودن قانونی ویندوز یا آفیس را از پشتیبانی مایکروسافت استعلام کنید.

لازم به اشاره است که تمام لایسنس های عرضه شده در آی آر مایکروسافت استور از لحاظ اورجینال بودن و اصالت گارانتی مادام‌العمر دارند. همچنین با خرید هر محصول از آی آر مایکروسافت استور، شما از پشتیبانی اختصاصی این شرکت هم بهره‌مند می‌شوید. برای مثال اگر لایسنس ویندوز 10 اینترپرایز نوع OEM را از آی آر مایکروسافت استور سفارش دهید تا یک سال پشتیبانی مستقیم این شرکت را خواهید داشت و در صورتی که هرگونه مشکلی با لایسنس داشته باشید، پشتیبانی آی آر مایکروسافت استور اقدامات لازم جهت رفع مشکل را انجام می‌دهند و حتی در صورت نیاز لایسنس را در این بازه زمانی تعویض خواهند کرد. به همین صورت لایسنس های نوع Retail عرضه شده در این فروشگاه مشمول 3 سال پشتیبانی هستند.

پس با خرید لایسنس از آی آر مایکروسافت استور خیالتان از بابت اصالت و گارانتی کاملا راحت خواهد بود چون تضمینی که این شرکت ارائه کرده کاملا اصالت لایسنس هایش را تایید می‌کند. حتی امکان استفاده از لایسنس های ارزان قیمت آی آر مایکروسافت استور بدون مشکل در خارج از کشور هم وجود دارد. اگر به دنبال نصب آفیس اورجینال مایکروسافت هستید، فروشگاه آی آر مایکروسافت استور بهترین شرایط ممکن را برای هموطنان عزیز ارائه کرده است.

نصب آفیس اورجینال مایکروسافت - تصویر 2

نصب آفیس روی مک بوک

اغلب ورژن های آفیس مایکروسافت فقط برای ویندوز ارائه شده‌اند و تنها با این سیستم عامل سازگاری دارند. به عنوان مثال آفیس پرو پلاس (Office Pro Plus) که کامل ترین ورژن برنامه آفیس است و ابزارهای متعددی را در بر می‌گیرد فقط با سیستم عامل ویندوز سازگاری داشته و بدین ترتیب امکان نصب و استفاده از آن بر روی مک بوک های اپل وجود ندارد! اگر از کاربران مک بوک هستید باز هم نگران نباشید چون آی آر مایکروسافت استور امکان نصب آفیس روی مک بوک را هم به صورت اورجینال میسر کرده است!

برای مک بوک های اپل باید آفیس هوم اند بیزینس (Office Home and Business) تهیه کنید که شامل ورژن های 2016، 2019 و 2021 می‌شود. قیمت نسخه های 2019 و 2021 این محصول کمی بالاست و تقریبا هیچ تفاوتی هم مابین این ورژن ها با ورژن 2016 وجود ندارد، بنابراین اگر می‌خواهید با کمترین هزینه آفیس اورجینال را روی مک بوک خودتان نصب کنید، خرید Office Home and Business 2016 (آفیس هوم اند بیزینس 2016) را به شما پیشنهاد می‌دهید.

برای سفارش این محصول کافیست از منوی اصلی سایت آی آر مایکروسافت استور به قسمت "لایسنس آفیس" بروید و سپس گزینه "لایسنس آفیس هوم اند بیزینس 2016 مک بوک" را انتخاب نمایید و محصول ار به سبد خریدتان اضافه کرده و سفارش خویش را به ثبت برسانید. ظرف چند دقیقه لایسنس اورجینال شما به همراه راهنمای فعالسازی به ایمیلتان ارسال می‌شود و به راحتی می‌توانید آفیس قانونی را روی مک بوک خودتان نصب کنید و از تمام مزیت های آفیس اورجینال بهره‌مند شوید.

 

اخبار مرتبط

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ارسال به دیگران :

نظر شما

وب گردی