بهترین پروژه های آماده افترافکت

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید خیلی سریع یک محتوای معرفی محصول آماده کنید. تجهیزات زیادی ندارید و فقط به لپتاپ خود دسترسی دارید.

با پروژه آماده افتر افکت دیگر نگران کمبود وقت و تجهیزات نخواهید بود.

میخواهیم به شما یک روش ساده و در دسترس برای تولید محتوا معرفی کنیم. این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا با به‌روزترین شیوه تولید محتوای بصری این روزها آشنا شوید.

آشنایی با افتر افکت

سال هاست که شرکت ادوبی نرم‌افزار افتر افکت را از سازندگان آن خریده است. این نرم‌افزار در ابتدای تولد به سال 1993 تنها روی سیستم عامل‌های مکینتاش برای اپل کار می‌کرد. شرکت ادوبی با بیش از 50 آپدیت افتر افکت را به قدرتمندترین نرم‌افزار صنعت تصویرسازی و فیلمسازی تبدیل کرده است.

افتر افکت یک نرم‌افزار قدرتمند در زمینه ساخت ویدیوها و تصاویر متحرک است. این نرم‌افزار را می‌توان جایگزینی برای روش‌های سنتی انیمیشن‌سازی دانست. افتر افکت برنامه‌ای با لایه‌ها و وکتورهای متعدد است که به کاربر امکان ویرایش و اصلاح هر آنچه به این برنامه وارد می‌کند را می‌دهد.

پروژه آماده افتر افکت چیست؟

نرم‌افزار افتر افکت آنقدر کارایی و مزایا دارد که در سال 2019 توانسته برنده جایزه اسکار موفقیت علمی و فنی شود. در صنعت سینما و ادیتوری آنقدر کاربرد دارد که امروزه فیلم ها و برنامه های تلویزیونی زیادی با کمک این برنامه ساخته شده‌اند.

با این حال همه قرار نیست با این برنامه فیلم سینمایی بسازند. به همین سبب و برای سهولت استفاده کنندگان این برنامه انواع پروژه های آماده افتر افکت ساخته شده است. این پروژه‌ها توسط طراحان و گرافیک کاران حرفه‌ای ساخته می‌شود و از لحاظ کیفیت و جلوه‌های بصری چیزی کم ندارد.

این پروژه‌های آماده به صورت قالب و تمپلیت‌های از پیش آماده شده با تمام جلوه‌ها و افکت‌های لازم ساخته می‌شوند. به کمک این فایل‌های آماده می‌توانید در کمترین زمان یک ویدئو، کلیپ، اسلایدشو و سایر محتواهای مربوط به کار خود را بسازید. نمونه های حرفه ای از پروژه آماده افترافکت را از لینک زیر می توانید مشاهده و دانلود کنید:

https://cgkok.com/cg-category/after-effects-project/

دلیل استفاده از پروژه آماده افتر افکت

اغلب اوقات می‌گویند که استفاده از پروژه‌های آماده مانند تقلب در امتحان است. چرا نباید از پیشرفت تکنولوژی استقبال کرد؟ مگر نه اینکه تکنولوژی برای راحت کردن کارها به وجود می‌آید؟ پروژه های آماده دقیقا به همین دلیل ساخته شده اند؛ سهولت و سرعت.

اغلب کسانی که می‌خواهند خودشان محتوای بصری صفحه خود را تولید کنند به سراغ استفاده از افتر افکت و همتایان آن مانند پریمیر و ایلوستریتور می روند. به کمک این تکنولوژی‌های پیشرفته هر کسی می‌تواند خودش کارش را راه بیاندازد.

اگر قصد یادگیری افتر افکت را دارید با پروژه‌های آماده این نرم‌افزار می توانید شروع کنید. اگر قصد دارید در اسرع وقت و با صرف کمترین هزینه ویدئو و عکس های خود را ویرایش کنید. می خواهید به آن‌ها جلوه های ویژه بدهید و یک کلیپ حرفه ای از محصولات خود ارائه کنید، افتر افکت آماده است. تمام این کارها را از قبل برایتان انجام داده‌اند و کافی است فایل های آماده را دانلود کنید، محتوای خود را وارد و خروجی بگیرید. به همین سادگی کار راه افتاده و نگرانی نخواهید داشت.

خوبی استفاده از پروژه آماده افتر افکت

نرم‌افزار افتر افکت برای ادیت و ویرایش عکس و فیلم را بدون پیش نیاز یاد بگیرید و تمام کارهای محتوایی خود را شخصا انجام دهید.

  • با کمک این پروژه ها در وقت خود صرفه جویی کنید. اگر وقت ندارید به‌راحتی با دانلود پروژه آماده افتر افکت، یک فایل آماده خواهید داشت که فقط نیاز به عکس و متن دارد.
  • هزینه ادیتورهای بیرون زیاد است. کسانی که روی پروژه های ویرایش و جلوه های ویژه کار می‌کنند، می دانند استفاده از پروژه‌های آماده چقدر به صرفه جویی در هزینه کمک می کند.
  • تنوع پروژه های افتر افکت آنقدر زیاد است که هر فرد می تواند محتوای مختص خود را بدون نگرانی از تکراری بودن بسازد. تنوع کارها راهی برای تقویت خلاقیت در افراد است. این موضوع مخصوصا برای کارآموزانی که می خواهند در کار با افتر افکت حرفه‌ای شوند مزیت زیادی دارد.
  • پروژه های افتر افکت را می توانید به دلخواه خودتان تغییر دهید. فایل ها و لایه های موجود در هر پروژه این قابلیت را دارند که آن‌ها را جابجا، کم و زیاد یا تغییری در آن ها اعمال کنید.

همچنین این پروژه ها فایل‌های نهایی را با کیفیت بالایی اکسپورت می‌کنند.

بهترین پروژه های آماده افترافکت - تصویر 2

روش کار با پروژه آماده افتر افکت

برای کار با پروژه های آماده افتر افکت کافی است کمی از مبانی این نرم‌افزار را بدانید. با دانستن این مبانی می‌توانید به سراغ دانلود فایل‌های آماده بروید. هر پروژه که مرتبط با کار خودتان است را دانلود کنید. به طور مثال برای ساخت اسلایدشوهای معرفی محصول به دنبال دانلود پروژه آماده افترافکت اسلایدشو باشید. برای سایر ادیت‌ها نیز لایه و قالب مناسب با آن را دانلود کنید. نمونه های از پروژه افترافکت اسلایدشو را از لینک زیر می توانید مشاهده کنید:

https://cgkok.com/cg-category/after-effects-project/slideshow/

پس از آن که فایل مناسب را دانلود کردید باید آن را از حالت زیپ خارج کرده و داخل افتر افکت ایمپورت کنید. پسوند فایل‌های دانلودی افتر افکت AEP است. در داخل این فایل انواع پوشه‌ها را می‌بینید. قالب و تمپلیت‌ها اغلب در فولدری به نام project ذخیره شده‌اند.

با توجه به نوع کاری که می‌خواهید بسازید؛ اعم از لوگو، انواع موشن‌ها یا ادیت، پوشه‌هایی در این پروژه‌ها تعریف شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پس از ایمپورت و باز کردن لایه‌های مدنظر کافی است عکس، ویدئو و متن خود را در قالب جایگذاری کنید. در نهایت هر خروجی با هر کیفیتی که خواستید را می توانید از این نرم‌افزار بگیرید. پروژه نهایی شما آماده به اشتراک گذاشته شدن است.

جمع بندی

برای داشتن یک ویدئو یا اسلایدشو محصول خلاقانه باید از ترندهای روز استفاده کنید. این ترندها را می‌توانید با نرم‌افزار قدرتمند افتر افکت ویرایش کنید. همچنین به جای ساخت از اول یک ویدئو انتخاب به صرفه‌تر استفاده از پروژه آماده افتر افکت است. به کمک این پروژه‌های آماده در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه یک محتوای بصری جذاب خواهید داشت.

در مقاله‌ای که خواندید سعی شد تا از ابتدا با افتر افکت آشنا شوید. پروژه‌های آماده این نرم‌افزار را بشناسید و مزایای آن را بدانید. حال با چشم و گوش باز می‌توانید راه خود را انتخاب کنید.

 

اخبار مرتبط

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ارسال به دیگران :

نظر شما

وب گردی